سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناتوانى آفت است ، و شکیبایى شجاعت و ناخواستن دنیا ثروت و پرهیزگارى سپرى نگهدار و رضا نیکو همنشین و یار . [نهج البلاغه] 
»» کارآموزی عمران نقشه کشی

پس از ورود به حراست به مامورین حراست توضیح دارم که برای انجام مراحل کار آموزی ام باید به واحد آموزش کارخانه مراجعه نمایم . مسئول مقدم حراست برگه ای به من داد تا پر کنم تا مجوز موقت ورود به کارخانه برایم صادر شود . پس از صدور مجوز به اتاق آموزش کارخانه که مسئول آن آقای زالی بود رفتم . آقای زالی پس از توضیحات مختصر و شرایط و مدارک لازم برای حضورم من را به سازمان مهندسی کارخانه معرفی کرد و مسئول کار آموزان رشته نقشه کشی در قسمت مهندسی لزومی بود . آقای مهندس لزومی درباره مراحل کار آموزی ، روزهای حضورم ،  میزان آشنایی ام با نرم افزار های کد ، سالید ،‌کتیا سوالاتی را مطرح کرد که من به آنها پاسخ دادم . همچنین آقای مهندس درباره قسمت های مختلف کارخانه ، مراحل تولید اگزوز ، معایب و مزایای اگزوز ،‌علل فراز و نشیبهای اگزوز ، پیچ و خم های اگزوز و … توضیحاتی دادند . پس از صرف نهار آقای مهندس نقشه ای به من داد تا با نرم افزار سالید آن را طراحی کنم  .

سه شنبه17/7/86

پس از ورد به کارخانه مهندس لزومی قطعه ای به من داد تا آن را ندازه گیری نمایم و نقشه دست آزاد آن را بکشم . پس از کشیدن نقشه ،‌بوسیله کولیس دیجیتالی اندازه های قطعه را روی نقشه انتقال دادم . پس از تحویل نقشه مهندس لزومی هم اقدام به اندازه گیری نقطه نمود و اندازه های بدست آمده را با اندازه های من مقایسه نمود که اختلافی بین آنها وجود داشت سپس آقای مهندس دوباره قطعه ای به من داد تا آن را اندازه گیری نمایم . من هم مانند دفعه قبل اندازه های بدست آمده را روی نقشه انتقال دادم . این بار هم مهندس اقدام به اندازه گیری نمود که این بار دیگر اختلافی بین اعداد من و اعداد بدست آمده توسط مهندس وجود نداشت .

 

چهارشنبه 18/8/86

پس از ورود به کارخانه مهندس لزومی کرلیس دیجیتالی را به من داد تا به قسمت کارگاه مهندسی بروم تا اندازه های جداره ای در پوش دیزل را بردارم و درون نقشه ی درپوش دیزل وارد نمایم . من هم به قسمت کارگاه مهندسی رفته و اقدام به اندازه  برداری و وارد نمودن به درون نقشه نمودم . سپس آقای مهندس لزومی نقشه هایی را به من داد تا آن هارا با نرم افزار کد بکشم .

پنج شنبه 19/8/86

با کمک و راهنمایی مهندس  لزومی با نرم افزار Catia آشنا شدم و به گفته ایشان نقاطی را که از لوله های اگزوز ، بوسیله دستگاه CMM گرفته بودند را وارد برنامه کردم که به طور نا تمام باقی ماند .

یکشنبه 22/8/86

در روز یکشنبه به ادامه ی کارهای هفته قبل پرداختم و نقاط میانی لوله را وارد کردم که تا آخر وقت اداری زمان برد و آن هارا Save کردم و مابقی رابرای روز آتی گذاشتم .

سه شنبه 24/8/86

روز سه شنبه به واردکردن نقاط انتهایی پرداخته و در اتمام کار ، با کمک آقای مهندس بالا ور متوجه شدم باید نقاط ابتدایی – میانی و انتهایی را در Part های مختلف Save می کردم و از آن جایی که این مطلب را کسی به من نگفته بود ، به اشتباه تمام نقاط را در یک Save , Part کرده بودم ، پس لازم بود که تمامی را دوباره و از ابتدا وارد کنم .

گزارش کارآموزی عمران نقشه کشی

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » هستی ( شنبه 96/1/19 :: ساعت 10:14 عصر )

   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تولید فیلم OPP جهت صنعت چاپ و بسته بندی
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 39442
» درباره من «

وبلاگ هستی جون

» آرشیو مطالب «
تیر 96
فروردین 96
اسفند 95
آبان 96
آذر 96
خرداد 97
فروردین 97
مرداد 97
آبان 97
مهر 98
دی 98
بهمن 99
اردیبهشت 99
اسفند 98
بهمن 98
اردیبهشت 0
تیر 0
مهر 0
بهمن 0
تیر 1

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

خرید تلویزیون

تلویزیون سونی

سینما خانگی

گوشی شیائومی

گوشی آیفون

تاچ ال سی دی

برد گوشی

گوشی سامسونگ

گوشی هواوی

قیمت یاب

گوشی آنر

حکایت مردکی را که چشم درد خواست
طراحی سایت دانلود مقاله
خرید مقاله
دانلود مقاله جدید
خرید اینترنتی
کنکور 99 وب سایت مقاله دنیای مقاله وبلاگ جهان بانه مقاله جدید تحقیق دانشگاه مقاله دانشگاه پایان نامه و تحقیق های دانشگاهی اریا مقاله مرجع مقالات و تحقیق دانشگاهی
» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «